Veelgestelde vragen

Hoe kan ik betalen?

Wij ondersteunen iDeal, PayPal, en creditcards van MasterCard, Visa en American Express. Ook Apple Pay kunt u bij ons gebruiken (hoewel dit nog niet met een Nederlandse bankrekening beschikbaar is, hopen we dat dit wel heel spoedig komt, dus we ondersteunen het alvast).

De betaling is mislukt. Wat nu?

Als je geen bevestiging per email hebt gekregen is de betaling mislukt. Controleer voor de zekerheid of er niks van je rekening is afgeschreven. Zo niet, dan kun je de bestelling opnieuw plaatsen, of contacteer ons.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Je hoeft geen account aan te maken, je kunt gewoon als gast afrekenen. Echter raden we het wel aan omdat je dan in de toekomst sneller kunt bestellen en je bestellingen makkelijk terug kan vinden. 

Hoe lang duurt het leveren van een product?

GoldWave is een klein bedrijf en houdt daarom geen voorraad aan. Elk product wordt speciaal voor jou apart besteld bij onze Europese leveranciers. Onze leveranciers zorgen ervoor dat je je bestelling zo snel mogelijk in huis hebt, maar omdat sommige producten van ver moeten komen, raden wij je aan een levertijd van vijf tot tien werkdagen in acht te nemen. Mocht je je bestelling na tien werkdagen nog niet hebben, neem dan contact met ons op, zodat wij kunnen kijken wat er aan de hand is.

Waar kan ik de status van mijn bestelling zien?

Na je bestelling heb je een email ter bevestiging gekregen. Hierin staat een link naar een pagina waar je de status kunt bekijken. Als je een account hebt, kun je ook inloggen om je bestellingen te bekijken.

Ik wil mijn bestelling annuleren, kan dit?

Natuurlijk kun je je bestelling annuleren als deze nog niet onderweg is. Om dit te doen, vul je ons normale contactformulier in of stuur je een e-mail naar klantenservice@goldwave.nl waarin je aangeeft welke bestelling geannuleerd moet worden aan de hand van het bestellingsnummer. Wij checken dan bij onze leverancier(s) of jouw bestelling al onderweg is. Mocht dit niet zo zijn, dan krijg je het betaalde geld binnen 14 dagen terug via de originele betaalmethode. In het geval dat je bestelling al onderweg is, kunnen wij je bestelling niet annuleren en zul je de producten thuis ontvangen. Na ontvangst kun je er natuurlijk altijd voor kiezen de producten te retourneren. Hoe dit in zijn werk gaat, en welke kosten hieraan zijn verbonden, lees je hieronder.

 

Wat is jullie retourbeleid?

Als je een product wilt retourneren, dan kan dit natuurlijk, mits er nog geen 14 dagen zijn verstreken sinds het ontvangen van (het laatste product van) je bestelling. Om een product te retourneren dien je het online retourformulier in te vullen. Na het versturen van dit formulier ontvang je van ons een bevestiging en kun je het product retour sturen. Zodra wij de retournering hebben ontvangen zullen wij deze inspecteren. Als alles goed is zul je dan binnen 14 dagen het aankoopbedrag via de originele betaalmethode terugkrijgen.

Voor wie zijn de kosten van een retourzending?

De kosten en de risico's van een retourzending zijn in de meeste gevallen voor de consument zelf. Mocht het echter zo zijn dat zich een grove productiefout heeft voorgedaan waarbij het product kapot bij jou werd geleverd, of dat je een verkeerd product geleverd hebt gekregen, dan kom je in aanmerking voor een vergoeding van de retourneringskosten. Voor zo'n vergoeding selecteer je een reden voor retour bij het invullen van het online retourformulier, waarna wij contact met je op zullen nemen en je een retoursticker zullen sturen waarmee je het product kunt retourneren.